miércoles, 13 de febrero de 2013

La noia dels peixos


Dos peixets de colors, un de taronja, l’altre groc. Neden, neden, remenen el fons d’aquell castell de cristall del que no poden escapar. I penso, i penso jo: i si poguessin volar els meus peixets de colors? Amunt, amunt, ben lluny.  Batre les aletes i voleiar per sobre tots aquells caparrons de persones ínfimes, ínfimes i efímeres, mentre que la grandiositat dels meus peixets volant seria eterna. I anirien a la Índia, a Malawi, a l’illa de Nauru i la de Wrangel, i als camps de Lousiana, veurien la neu que gela els cims dels Andes i travessarien les boires d’Escòcia!
I un dia tornarien, quan jo ja fos gran, i em donarien les gràcies per haver-los deixat marxar.


Il·lustració: Adrià Giménez ( http://adria-gb.blogspot.com.es/ )

(Regal per a un germà genial, 2013)

No hay comentarios:

Publicar un comentario